Info o mnie

avatar Ten blog rowerowy prowadzi maniekPL z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 15891.73 kilometrów w tym sporo niepoliczonych km w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h.

Znajomi bikerzy

Wykres roczny blog rowerowy maniekPL.bikestats.pl

Styczeń, 2012

Temperatura:-9.0

Niedzielne ognisko pod Karszewem

Niedziela, 29 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 0

Niedziela z rana ruszyliśmy na Przezmark i dalej wzdłuż Berlinki za Karszewo, gdzie rozpaliliśmy ognisko w lesie. W Przezmarku nieplanowana przerwa na zreperowanie "kapcia" i pokręciliśmy dalej. Szybkie ognisko w lesie i naastępnie przez Milejewo na Jelenią Dolinę na krótką przerwę. Dalej ruszyliśmy w kierunku Łęcza i drogą przy zalewie do Elbląga.

Temperatura:-10.0

Otwarcie Góry Chrobrego

Sobota, 28 stycznia 2012 · dodano: 28.01.2012 | Komentarze 1

Ruszyłem dziś zobaczyć jak działa Góra Chrobrego i mała przejażdżka po Bażantarni. Następnie ruszyłem na Nowakowo, dalej na Batorowo i starą trasą wzdłuż Nogatu do Elbląga. Po drodze spotkałem wyjątkowo dużo bajkerów. Mroźnie, ale wypad udany i gdyby nie przemarźnięte paluchy u nóg pokręcił bym dalej.

Trasa: Elbląg - Nowakowo - Batorowo - Kępa Rybacka - Bielnik drugi - Janowo - Elbląg

Temperatura:-1.0

Środowe kręconko z ekipą

Środa, 25 stycznia 2012 · dodano: 25.01.2012 | Komentarze 0

Start o 18:00 z placu Jagielończyka w stronę Nowakowa w śniegu momentami obficie padającym.

tour de Drużno

Wtorek, 24 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 1

Tuż przed godziną 18 wybrałem się okrążyć jezioro Drużno. Jechało się świetnie, zero wiatru, czasami lekko posypał śnieg. W miejscowości Stankowo usytuowana była lotna premia, którą wygrałem. Na moje szczęście rozwścieczony, nie mały pies odpuścił po 200 metrach ostrej pogoni, a przyznam szczerze, że już deptał mi po kole :D Wole nie myśleć co by było gdyby ...

wieczorne kręconko

Poniedziałek, 23 stycznia 2012 · dodano: 23.01.2012 | Komentarze 0

Wspaniała pogoda, więc dlaczego by nie skorzystać i nie pokręcić, zwłaszcza, że wczoraj przeleżałem przymusowo w łóżku. Przy okazji pozdrawiam romantyczną parę, która całowała się w samochodzie tuż przed składowiskiem odpadów na ulicy Mazurskiej ;D

Na rozdrożu (dla ciekawskich pokręciłem w prawo)

Trasa: Elbląg - Adamowo - Janowo - Bielnik drugi - Kępa Rybacka - Nowakowo - Elbląg ( jazda po mieście)

ALLEYCAT - FOTOFORMA

Sobota, 21 stycznia 2012 · dodano: 21.01.2012 | Komentarze 0

deszczowo do Bogaczewa

Czwartek, 19 stycznia 2012 · dodano: 19.01.2012 | Komentarze 2

Czwartek wieczór, nie patrząc za okno ubrałem się i wyszedłem na rower. Dopiero przed domem okazało się, że jest lekka mżawka. Postanowiłem jednak, że skoro już się ubrałem to pokręcę trochę dla lepszego snu. Tak i oto w ten sposób wybrałem się do Bogaczewa i z powrotem starą "siódemką".

Bogaczewo.

Trasa: Elbląg - Gronowo Górne - Nowina - Janów - Komorowo Żuławskie - Pilona - Nowa Pilona - Bogaczewo - Nowa Pilona - Pilona - Komorowo Żuławskie - Janów - Nowina - Gronowo Górne - Elbląg

kręcenie po Elblągu

Środa, 18 stycznia 2012 · dodano: 18.01.2012 | Komentarze 2

Wybrałem się na rower z myślą, że spotkam kogoś, kto również będzie chciał pojeździć po ciemku. Niestety odbyłem samotną podróż ulicami miasta. Dzisiejszy deszczyk i dodatnia temperatura sprawiło, że śniegu ubywa, ale za to robi się niebezpiecznie ślisko.

Temperatura:-1.0

niedzielny wypad na ognisko

Niedziela, 15 stycznia 2012 · dodano: 15.01.2012 | Komentarze 0

Zbiórka 9:30 pod Biedronką na Królewieckiej. Było nas czterech i ruszyliśmy bocznymi drogami w stronę Jeleniej Doliny, gdzie skonsumowaliśmy upieczone kiełbaski. Następnie popędziliśmy przez Łęcze na Nowakowo, by zobaczyć skutki wczorajszej cofki. Stan wód nieco opadł, ale dalej sytuacja nie wygląda za ciekawie. Tempo całkiem powolne bo i warunki ciężkie.

w drodze do Ogrodnik

ekipa na Jeleniej Dolinie

Rangóry. Woda z Zalewu przedziera się przez ulicę.

Trasa: Elbląg - Jelenia Dolina - Ogrodniki - Pagórki - Łęcze - Kamionek Wielki - Jagodno - Nowakowo - Kępa Rybacka - Bielnik drugi - Adamowo - Helenowo - Elbląg

Cofka w Nowakowie

Sobota, 14 stycznia 2012 · dodano: 14.01.2012 | Komentarze 0

Po przeglądnięciu elbląskich portali informacyjnych postanowiłem wybrać się nad Nogat i sprawdzić stan wód. Najpierw odwiedziłem sklep "Neksus", gdzie zakupiłem ochraniacze na buty, a następnie pod wiatr pognałem w stronę Bielnika, gdzie drogą przy wale dojechałem do Bielnika drugiego. Poziom wody prawie na wysokości wałów. W Kępie Rybackiej natrafiłem na silne gradobicie i na szczęście nie trwało zbyt długo. W Nowakowie most pontonowy zamknięty, woda pozalewała domy, i prawie wdzierała się na drogę. Ponieważ czas gonił, zawróciłem i pogoniłem tą samą drogą do domu. Wracało się dużo lepiej, bo z wiatrem, ale błoto pośniegowe bywało chwilami niebezpieczne. Obyło się jednak bez wywrotki.

Jachtklub Elbląg ul. Radomska

Widok z mostu na ulice Panieńską i Camping

Zamknięty most pontonowy w Nowakowie

Podtopiony jeden z domów w Nowakowie

Trasa: Elbląg - Bielnik - Bielnik drugi - Kępa Rybacka - Nowakowo - Kępa Rybacka - Bielnik drugi - Janowo - Elbląg