Info o mnie

avatar Ten blog rowerowy prowadzi maniekPL z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 15891.73 kilometrów w tym sporo niepoliczonych km w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h.

Znajomi bikerzy

Wykres roczny blog rowerowy maniekPL.bikestats.pl
Rower:kubuś

Jazda pod górę i pod wiatr

Piątek, 2 marca 2012 · dodano: 02.03.2012 | Komentarze 0

Rano do pracy i z powrotem. Pogoda słoneczna, ale nieco wietrzna. Przejeżdżając 1-ego Maja zauważyłem dzisiaj pewnego osobnika w krótkich spodenkach, który najwidoczniej poczuł już lato. Niestety piękna pogoda nie zwalnia od myślenia za innych użytkowników dróg (mówię tu o właścicielach czterech kółek), bo gdyby nie moja ostrożność to pewnie pisałbym dzisiejszego bloga w szpitalu. Poniżej fotki mostów na rzece Elbląg, które miały być już dawno temu zbudowane, ale w rzeczywistości wygląda to nieco inaczej. Patrząc na Elbląg z perspektywy budowlanej odnoszę wrażenie, że Elbląg jest jakiś pechowy. Wiecznie przeciągająca się budowa mostów na rzece Elbląg, Galeria Handlowa Porto 55, rozbudowa CH Ogrody, budowa CH Rapsodia, market OBI, Hotel IBIS i wiele innych niepowodzeń. Pozostaje tylko żyć nadzieją, że nadejdzie taki dzień, kiedy to wszystko się zmieni.

Po południu wybrałem się na przejażdżkę, bo aż szkoda takiej wiosennej pogody.

Trasa : Elbląg - Wilkowo - Kamiennik Wielki - Milejewo - Ogrodniki - Pagórki - Łęcze - Kamionek Wielki - Elbląg