Info o mnie

avatar Ten blog rowerowy prowadzi maniekPL z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 15891.73 kilometrów w tym sporo niepoliczonych km w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h.

Znajomi bikerzy

Wykres roczny blog rowerowy maniekPL.bikestats.pl
Rower:kubuś

Święty Kamień i Nowakowo

Wtorek, 6 marca 2012 · dodano: 06.03.2012 | Komentarze 4

Wczoraj wymyśliłem sobie, że dzisiaj się udam za Tolkmicko w poszukiwaniu św. Kamienia (jeden z punktów kontrolnych na 42 ERnO Harpagan). Tym razem jazda bez mapy, ale wiedziałem gdzie tego szukać. W tamtą stronę od Tolkmicka udałem się leśną drogą (czerwony szlak), a wracając postanowiłem pobawić się w ciufcię i przejechałem niezły kawałek torami. Dalej asfaltem do Kadyn i tu znowu skrót torami do Suchacza, ażeby ominąć te górki, które coraz większe problemy sprawiają mojemu napędowi.

#lat=54.1757&lng=19.42623&zoom=12&type=5

Iwa
| 08:14 środa, 14 marca 2012 | linkuj Lubię takie klimaty jak ten Święty Kamień. W tym roku chcę odszukać Kamień Św. Wojciecha niedalego Laskowic Pomorskich :)
ememka
| 20:33 środa, 7 marca 2012 | linkuj A sorki, tego nie doczytalam/nie wypatrzyłam;)
maniekPL
| 18:53 środa, 7 marca 2012 | linkuj nom, te jeziorko to Zalew Wiślany :)
ememka
| 16:39 środa, 7 marca 2012 | linkuj To drzewo jest niesamowite! A glaz narzutowy tez niczego sobie:) Swietnie to wyglada na tle tego jeziora;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciaz