Info o mnie

avatar Ten blog rowerowy prowadzi maniekPL z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 15891.73 kilometrów w tym sporo niepoliczonych km w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.08 km/h.

Znajomi bikerzy

Wykres roczny blog rowerowy maniekPL.bikestats.pl
Rower:kubuś

Wysoczyzna Elbląska, wokół Drużna i latarkowo wzdłuż Nogatu

Środa, 7 marca 2012 · dodano: 07.03.2012 | Komentarze 0

Godzina 11.30 razem z Markiem B. wyruszyliśmy z Elbląga na Wysoczyznę Elbląską. Było trochę terenu, ale większość przejechana asfaltem. Po drodze zajechaliśmy na pyszny obiadek na stację LUKOIL w Janowie. Wybiła godzina 16:00 i dalej ruszyliśmy w trasę objeżdżając jezioro Drużno. Ostatnie kilometry pędziliśmy, żeby zdążyć na godzinę 18:00 na "środowe latarki". Udało się. Frekwencja jednak mizerna bo tylko dwóch bikerów. Ponieważ Marek zrezygnował, pojechaliśmy w trójkę i na bramie na kanale Jagielońskim dogonił nas Bartek i znowu było nas czterech. Przy wjeździe do Elbląga mój licznik wskazywał już niemal 140 km, ale że musiałem zajechać na starówkę, to liczba ta nieco urosła.